Geçtiğimiz ay, Hawk'ın internet mağazasından bir V6 oyuncu koltuğu satın aldım. Teslimat sırasında koltuğun altındaki mekanizmanın bir parçası hasarlı çıktı.
Hemen firma ile WhatsApp üzerinden irtibata geçtim. Yeni bir alt mekanizma göndermeyi kabul ettiler ve bana ulaştırdılar.
Ancak, şimdi sorun yaşıyorum: Yeni mekanizmayı koltuğa monte edemiyorum. Koltuğu iki haftadır kullandığım için parçalar birbirine iyice kenetlenmiş durumda.
Bugün pazar günü olduğu için Hawk ile konuşamıyorum, çözüm önerilerine ihtiyacım var.
Hemen firma ile WhatsApp üzerinden irtibata geçtim. Yeni bir alt mekanizma göndermeyi kabul ettiler ve bana ulaştırdılar.
Ancak, şimdi sorun yaşıyorum: Yeni mekanizmayı koltuğa monte edemiyorum. Koltuğu iki haftadır kullandığım için parçalar birbirine iyice kenetlenmiş durumda.
Bugün pazar günü olduğu için Hawk ile konuşamıyorum, çözüm önerilerine ihtiyacım var.