toprakyolcu
Yeni Üye
- Katılım
- 21 Haz 2025
- Mesajlar
- 2
- Tepkime puanı
- 0
Geçtiğimiz 7 gün önce cihazımı servise teslim ettim arıza tespiti için. Bana işlemcinin arızalı olduğunu bildirdiler.
Onarım öncesinde, teknik ekip anakartı kontrol etmiş. Ancak herhangi bir değişiklik, hasar veya sıvı teması tespit edilmemiş.
Bu durumun garantiyi etkileyip etkilemeyeceğini merak ediyorum. Cihazımın garanti kapsamında onarılmasını umuyorum.
Onarım öncesinde, teknik ekip anakartı kontrol etmiş. Ancak herhangi bir değişiklik, hasar veya sıvı teması tespit edilmemiş.
Bu durumun garantiyi etkileyip etkilemeyeceğini merak ediyorum. Cihazımın garanti kapsamında onarılmasını umuyorum.