Kaspersky sonrası "Kullanıcı profili servisi başlatılamadı" hatası

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan camkalp
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

camkalp

Yeni Üye
Katılım
13 May 2025
Mesajlar
8
Tepkime puanı
0
Kaspersky internet güvenlik yazılımını yükledikten sonraki üçüncü gün, bilgisayarımı açtığımda "Kullanıcı profili servisi oturum açamadı, profil yüklenemiyor" uyarısıyla karşılaştım. "Devam" seçeneğine basıp sistemi çalıştırdığımda, normal hesabım açılmadı.

Bilgisayarımı yeniden başlattığımda, sorun ortadan kalktı ve alıştığım kullanıcı profiliyle giriş yaptım. Bu durum geçen hafta da yaşandı ve yeniden başlatmayla düzeldi.

Bu aksaklığın nedeni nedir ve nasıl çözebilirim? Bu tekrarlayan hatanın sebebini anlamak ve kalıcı bir çözüm bulmak istiyorum.
 
Geri
Üst