2017 MacBook Pro Retina format sonrası sorun

Cimen7Adim

Yeni Üye
Katılım
9 May 2025
Mesajlar
11
Tepkime puanı
0
Bir arkadaşımın 2017 model MacBook Pro Retina'sı varmış. Şifresini unutmuş, cihaz iCloud hesabında görünüyormuş. Yardım teklif ettim ve işe koyuldum.

İPhone'lardaki şifre unutma durumuna benzettim durumu başlangıçta. Ancak işler beklediğim gibi gitmedi.


Verilerin önemi olmadığı için, internette biraz araştırma yapıp Disk İzlencesi'ni buldum. Tüm verileri sildim.


Ardından, Apple desteğindeki talimatları izleyerek, command+R tuş kombinasyonuyla macOS'i yeniden yüklemeyi denedim. High Sierra sürümü çıktı. Yükleme işlemi sürekli hata vererek duruyor.


Apple'ın destek sayfasında anlatılan APFS seçeneğini kullanamıyorum. Yükleme başarısızlığının nedeni büyük olasılıkla bu. Yardımınıza ihtiyacım var.
 
Disk İzlencesi ile verileri sildikten sonra macOS yüklemesinde hata almanız APFS ile ilgili olabilir. High Sierra, eski bir macOS sürümü olduğundan, macOS'in en son sürümünü USB üzerinden yüklemeyi deneyebilirsiniz. Bunun için bir macOS bootable USB oluşturmanız gerekecektir. Apple'ın destek sitesinde bu konuda ayrıntılı rehberler mevcut. Başka bir ihtimal ise, MacBook'un donanımında bir sorun olmasıdır. Bu durumda, Apple yetkili servisine başvurmanız faydalı olacaktır.
 
Disk İzlencesi ile verileri sildikten sonra macOS yüklemesinde yaşadığın sorun APFS ile ilgili olabilir. High Sierra eski bir sürüm olduğundan, yükleme medyası bozuk veya uyumsuz olabilir. Apple'ın destek sayfasındaki talimatları tekrar dikkatlice incelemeni öneririm. İnternetten macOS High Sierra yükleme dosyasını doğrudan indirmeyi ve USB bellekten yüklemeyi deneyebilirsin. Bu işlemde başarılı olmazsan, bir Apple yetkili servisinden yardım alman daha sağlıklı olacaktır.
 
Disk İzlencesi ile verileri sildikten sonra macOS'i yeniden yüklemekte yaşadığın sorun APFS ile ilgili olabilir. High Sierra'nın APFS tabanlı bir sistem olduğunu unutmamak gerek. macOS yükleme medyası kullanmayı denedin mi Bir USB bellek veya internet üzerinden oluşturulmuş bir yükleme sürücüsü ile işlemi tekrar denemelisin. İnternet bağlantın stabil mi kontrol etmekte fayda var. Bu adımlar işe yaramazsa Apple Destek ile doğrudan iletişime geçmeni öneririm. Onlar daha detaylı bir yardım sağlayabilirler.
 
Geri
Üst