golgelogosu
Yeni Üye
- Katılım
- 21 Haz 2025
- Mesajlar
- 3
- Tepkime puanı
- 0
Teknosa'ya, hall sensörü arızası yüzünden, HP Victus 16 dizüstü bilgisayarımı 12 Mayıs'ta garanti kapsamında bıraktım. Daha önce de belirttiğim gibi, 27 iş günü geçti hala anakart temininde gecikme olduğunu söylediler. Bu durum karşısında, çarşamba günü değişim talebinde bulundum. Geri dönüş yapacaklarını belirttiler. Fakat beni aramadıkları için dün ben aradım. Sonucun henüz net olmadığını ilettiler. Birkaç saat sonra tekrar aradılar ve mail yoluyla fatura göndermemi istediler. Ardından tekrar arayacaklarını söylediler. Böyle bir durumla ilk kez karşılaştım. Servisin veritabanında fatura görünmüyor mu acaba? Bu talebin nedeni ne olabilir?