camgozesi
Yeni Üye
- Katılım
- 11 May 2025
- Mesajlar
- 4
- Tepkime puanı
- 0
Bir HP Victus 16 R-0012NT bilgisayar satın aldım. Ekranda belirgin bir gölgelenme problemi vardı.
Bu sorunu HP'ye ilettim; beni Teknosa'ya, yani distribütöre yönlendirdiler. Belge, video ve fatura kopyalarıyla ürünü onlara teslim ettim.
13 gün geçti; ürünü 15 Ekim'de bıraktım, fakat henüz geri dönüş alamadım. Onarımı kabul etmeleri gerekip gerekmediği ve bu sürecin normal olup olmadığı konusunda endişeliyim.
Bu bekleme süresi bana uzun geldi. Bir yanıt alıp, cihazımı onarıp onarmayacaklarını öğrenmeliyim.
Bu sorunu HP'ye ilettim; beni Teknosa'ya, yani distribütöre yönlendirdiler. Belge, video ve fatura kopyalarıyla ürünü onlara teslim ettim.
13 gün geçti; ürünü 15 Ekim'de bıraktım, fakat henüz geri dönüş alamadım. Onarımı kabul etmeleri gerekip gerekmediği ve bu sürecin normal olup olmadığı konusunda endişeliyim.
Bu bekleme süresi bana uzun geldi. Bir yanıt alıp, cihazımı onarıp onarmayacaklarını öğrenmeliyim.