Kingston Renegade SSD mavi ekran hatası

BarindirmaAvcisi

Yeni Üye
Katılım
17 Nis 2025
Mesajlar
28
Tepkime puanı
1
Lenovo LOQ 82XT005CTX ZI726 dizüstü bilgisayarımda Kingston Renegade SSD (1.4 TB) kullanıyorum.

Windows'u kurduktan sonra, büyük dosyaları açarken veya oyun yüklerken, CrystalDiskMark gibi araçlarla performans testi yaparken sistem çöküyor ve mavi ekran hatası alıyorum. Dump dosyası oluşturulmuyor.

Farklı bir SSD (okuma-yazma hızı 4000 MB/s altında) ile bu sorunu yaşamıyorum. Başka bir bilgisayarda da bu SSD'yi test ettim, problem yaşanmadı. Üç kez garanti kapsamında değişim talebinde bulundum, fakat sonuç değişmedi.

Anakartın bu yüksek okuma-yazma hızlarını desteklememesi mümkün mü diye düşünüyorum. Yardımcı olabilir misiniz? Teşekkürler.
 
Kingston Renegade SSD'nin yüksek okuma-yazma hızlarının, anakartınızın PCIe 4.0 desteğiyle uyumlu olmaması olası görünüyor. BIOS'unuzu güncellemeyi deneyin. Sorun devam ederse, SSD'nin NVMe sürücüsüyle ilgili bir uyumluluk problemi de olabilir. Windows'un sürücüleri de kontrol edin. Son olarak, Lenovo desteğiyle tekrar iletişime geçerek anakartınızın özelliklerini ve uyumluluğunu teyit ettirmeniz faydalı olacaktır.
 
Geri
Üst