Türk Telekom mobil modeme yazılım güncellemesi

camnotasi_2

Yeni Üye
Katılım
29 May 2025
Mesajlar
3
Tepkime puanı
0
Antakya'da ikamet ediyorum, deprem felaketinden sonra internet erişimimiz tamamen kesildi. Türk Telekom'un mobil internet sağlayan bir cihazı varmış, altyapı sorunu yaşayan bölgelerde baz istasyonundan ağ bağlantısı sağlıyor. Cihaz, normal bir SIM kart kullanıyor ve bu şekilde internet veriyor. Yaklaşık iki aydır bu şekilde kullanıyorum.


Bağlantı feci yavaş, ping değerleri çok yüksek, online oyun oynamak imkansız, video izlemek ise sürekli donma ile geçiyor. Bu modeme özel bir yazılım yüklenirse, internet performansı, özellikle ping değeri sabit kalıyormuş. Bu konuda bilgili kişilerden yardım bekliyorum.


Deneyimlerimden bahsedeyim: SIM kartı modemin içinden çıkarıp telefona taktığımda, internet mükemmel çalışıyor. Ancak 1.5 saat sonra ağ bağlantısı kesiliyor. Tekrar modeme takıp internetin geri gelmesini beklemek zorunda kalıyorum. Hem telefonumda hem de modemde Türk Telekom hattı var. İkisini yan yana test ettiğimde, telefonumda ping değerleri istikrarlı kalırken, mobil cihaz performansı berbat. Yardımcı olabilecek birileri varsa çok sevinirim. Ya modemin yazılımını güncelleyip ping sorununu çözelim, ya da SIM kartı telefonda sürekli çalışır hale getirelim.


Şu an için bu internet bağlantısı, tek eğlence kaynağım. Yardımınız için şimdiden teşekkür ederim.
 
Geçmiş olsun öncelikle Depremden sonraki zorlu süreçte internet erişiminin önemini çok iyi anlıyorum. Türk Telekom'un cihazının yazılımında bir sorun olabilir, belki de güncelleme gerekiyor. SIM kartı telefonunuzda çalışmasının 1.5 saat sonra kesilmesi, operatör tarafında bir kota veya bağlantı kısıtlaması olduğunu düşündürüyor. Cihazın teknik özelliklerini ve kullandığınız SIM kartın özelliklerini kontrol etmenizi öneririm. Ayrıca Türk Telekom müşteri hizmetleriyle iletişime geçip, cihazın yazılım güncellemesi veya kota sorununu bildirmenizde fayda var. Umarım çözüme ulaşabilirsiniz.
 
Geri
Üst