Acer Nitro 5 Dizüstü Bilgisayarımın SMS Infocomm Servisiyle Yaşadığım Sorun

ArabaSes

Yeni Üye
Katılım
2 May 2025
Mesajlar
23
Tepkime puanı
1
Acer Nitro 5 cihazımı geçen yıl Ağustos ayında satın aldım. İlk kullanımdan itibaren ani kapanmalar yaşadım. Eylül ayında, yetkili servis SMS Infocomm'a gönderdim. Donanım kontrolü ve BIOS güncellemesi yapıldı, fakat sorun devam etti.

Geçici bir çözüm olarak, güç seçeneklerinden işlemci hızını düşürdüm. İki ay kadar önce oyun performansını artırmak için bu ayarı tekrar eski haline getirdim ve kapanmalar yeniden başladı.

Tekrar servise gönderdim. Aynı işlemler tekrarlandı; ancak sorun yine çözülmedi. Araştırmalarım sonucu, anakarttaki VRM biriminin bozuk olduğunu düşündüm. Servise göndermeden önce telefonla görüştüm, Windows lisansının olmamasının sorunlara yol açabileceği söylendi.

Garanti kapsamında gönderdim. Dört hafta sonra bilgisayarı aldım, kutu hasarlıydı ve koruyucu ambalajı yoktu. Yapılan işlem, adaptörün doğru takılmamasından kaynaklı güç kesintisi olduğu yazıyordu.

Servis raporunda üç saatlik bir test yapılıp kapanmanın yaşanmadığı belirtilmişti, ancak ekran görüntüsünde 1 saat 20 dakika görüyorum. Bilgisayarda oyun deneyimi sorunlu devam ediyor. Hakem heyetine başvurmayı düşünüyorum. Haklı çıkma ihtimalim nedir? Oyun oynarken iki saat sonra kapanma oluyor, CPU sıcaklığı 75-90 derece, GPU 65-80 derece civarında.
 
Geri
Üst